nellieblogverhalen.blogspot.com

Hallo,

Welkom op de website van mijn blog. Omdat ik graag verhalen schrijf, heb ik een blog aangemaakt.
Veel plezier met lezen, word lid en zet er een reactie bij!

Mvg. Nellie van Bergeijk

dinsdag 24 april 2012

ACTIE!!!

Onwetend wat er allemaal achter hun rug gebeurd, zitten Julia en Eva achter de computer in de hoek. 'We hebben zo tijd tekort, hoor!' Moppert Julia. 'Ja, als jij de ganse tijd zo langzaam typt en op de verkeerde websites zit, dan hebben we zo tijd tekort!' Roept Eva verontwaardigd. 'Jíj typt zo langzaam, ík niet!!!'
'Hoor ik daar het woord "tijd tekort"?' Nico, de man aan de balie, komt aanlopen. 'Ja!' Roept Eva. 'Julia zit de ganse tijd super langzaam te typen. Dán hoort u het woord tijdsverschil inderdaad!' 'Nou, zeg!' Mompelt Julia beledigd. 'Alsof jij zo snel typt!' 'Nou, sneller dat jou hoor! Ik...' 'Stil maar, meiden. Ik heb goed nieuws!' Direct laat Julia de muis los. 'Wat dan?' Vraagt ze nieuwsgierig. Nico steekt een bon vooruit. 'Lees maar!'

'O vet!' Roept Eva. 'Een half uur langer computeren! Dat hadden we net nodig! Echt heel erg bedankt!' Geïrriteerd kijkt Eva opzij. 'Julia, zeg ook eens wat! Bedank ze!' Hardhandig stompt ze haar in haar zij. 'Ja...ja...bedankt!' Stottert Julia. Nico knikt en loopt dan weer naar de balie. Jammer dat juist zij die tweeling is, die die....Verder kan hij niet denken. Buiten hoort hij gierende banden. Vlug loopt hij naar buiten en verwelkomt de agenten, geeft ze een kop koffie en vertelt nog wat bijzonderheden bijvoorbeeld waar ze zitten en wat ze aan het doen zijn. Niet op alle vragen heeft hij een antwoord, maar de agenten zijn tevreden. Ze verspreiden zich om het gebouw en wachten. Wachten op het bevel van commissaris Den Hertog.


ACTIE!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten