nellieblogverhalen.blogspot.com

Hallo,

Welkom op de website van mijn blog. Omdat ik graag verhalen schrijf, heb ik een blog aangemaakt.
Veel plezier met lezen, word lid en zet er een reactie bij!

Mvg. Nellie van Bergeijk

dinsdag 24 april 2012

Actie!!!

Rustig neemt Jan - Arie op in de meldkamer van de politie. 'U spreekt met de meldkamer van de politie. Waarvoor belt u?'
'Hallo, u spreekt met Nico, ik bel voor de gezochte tweeling!' 
Jan - Arie is meteen alert. 'Ik verbind u door met commissaris Den Hertog, die deze zaak handelt, momentje'. 
'Hallo, u spreekt met commissaris Den Hertog, waarmee kan ik u helpen? Of waarmee kan u mij helpen, kan ik beter vragen!' 
'Nou kijk. Net kwamen er twee dames binnen, die als twee druppels water op elkaar leken. Ze zochten een computer voor een half uur. Die heb ik hen gegeven en toen dacht ik: Laat ik eens op het politiebericht kijken, wat er nog voor nieuws is. Ik ben namelijk een politie fan, ik heb zelfs een........' 
'Ja meneer, vertel maar verder over over die tweeling'. De stem van de commissaris klinkt ongeduldig. 'Hoe kwamen ze binnen; hijgend, gewoon rustig...ehh...'
'Ja, dat was nogal raar. Ze kwamen echt super hard hijgend aan rennen!' Nico's stem klinkt triomfantelijk. 'Wat zegt u me daar van?!' 
'Mmm', zegt de commissaris, en denkt even na. 'U heeft ze een computer van een half uur gegeven, he? Kunt u niet regelen dat ze gratis, of met korting nog een half uur langer kunnen computeren? Dan komen wij er aan!' 
Nu denkt Nico even na. 'Ik kan het proberen', zegt hij aarzelend. 'Nee!' Roept de commissaris. 'U gaat het proberen! U gaat het doen!' 
'Oké!' Hakt Nico de knoop door. 'Ik doe het!' 
'U bent super! We komen eraan!' 
'Tot zo!' 

Met scheurende banden razen twee politieauto's door de straten van Amsterdam. En dat maar voor twee onschuldige meiden, die net twee agenten te pakken hadden genomen!? Nee, niet alleen daarvoor! Ze denken dat dat de twee meiden zijn die nog heel wat meer hebben gedaan! Lees hieronder het politiebericht maar! 

WANTED (Gezocht)


Twee meiden die als druppels op
elkaar lijken. 
Allebei blond haar,
blauwe ogen, 12 jaar, 
ongeveer 1.65 m. 

Wat hebben ze misdaan?
- Een oude vrouw van hun tas beroofd
- Een vrouw achter haar kinderwagen geschept en tasje beroofd

Heeft u ze gezien?
Bel dan de politie:


0900- 8844

Heel erg bedankt!!!!

Mvg. De Amsterdamse politie  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten