nellieblogverhalen.blogspot.com

Hallo,

Welkom op de website van mijn blog. Omdat ik graag verhalen schrijf, heb ik een blog aangemaakt.
Veel plezier met lezen, word lid en zet er een reactie bij!

Mvg. Nellie van Bergeijk

zaterdag 15 maart 2014

Schrijven

Hoihoi! Leuk dat je kijkt op mijn blog! Ik ben al een poosje niet meer geweest, en ik dacht: laat ik eens kijken en een leuk berichtje typen. Je weet waarschijnlijk al dat ik graag een boek wil schrijven, en dat heb laten zien hier. Ik weet alleen niet hoe jullie het vinden, dus stuur alsjeblieft!! een mailtje naar allthethingsofyou@gmail.com ! Plz! Ik hoop echt dat ik reacties krijg, vooral kritiek over hoe het beter moet! Ik wil dus een boek schrijven, alleen weet ik niet of ik het goed doet (en eigenlijk ook niet waarover maar dat is een ander verhaal ;) ). Dus, mail alsjeblieft!!! Ik wacht op je mail!

Liefs, Nellie

(ps: kijk ook ff op deze blog: http://allthingsofyou2.blogspot.nl/2013/07/hello-everybody-deze-blog-is-een-echte.html , is van mijn vriendin Eva, wil ook graag reacties, alvast bedankt!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten